Doğduğun Ev Kaderindir 38. Bölüm 2. Fragmanı

5 apr. 2021
2 456 286 Vizionare

Doğduğun Ev Kaderindir 38. Bölüm 2. Fragmanı
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #OGM #TV8

Comentarii
  • "Seninle çekilecek fotoğraflar, Seninle olacak mutluluklar, Seninle dinlenecek müzikler, Seninle olacak gülümsemeler, Seninle yapılacak yolculuklar, Seninle bakılacak gökyüzü Seninle ıslanılacak yağmurlar Seninle izlenilecek filmler Seninle geçirilecek bir ömür var bende

    ismini vermek isyemeyen dinleyiciismini vermek isyemeyen dinleyiciAcum 3 Zile
  • Aman Zeynep ne gıcık insansın

    zeze zezezeze zezeAcum 4 Zile
  • Mehti öldümü ? Gerçi bende baş röl olarak dizide harcansaydım ölüp diziden ayrılırdım

    Melekler Şeheri RehmenovaMelekler Şeheri RehmenovaAcum 5 Zile
  • artik izlemiyorum mahfettiler diziyi

    Ilknur YildirimIlknur YildirimAcum 5 Zile
  • Barış zeynepten ayrılsa bile yazık olmaz en azından hayatta nefes alacak asıl mehdi ye yazık oldu zeynep en başta bi şans daha verseydi iş buralara gelmezdi mehdi onun çalışmasına değil barışla çalışmasına kızıyordu haklıda çıktı yani

    Ibrahim BiricikIbrahim BiricikAcum 6 Zile
  • Bunu sen belirleyeceksin Baris...ya bu kadar cepte olma baris allasen...zor ama yalniz bırakmalı zeyhebi devamlı ben burdayım diyip kucak açtıkça olmuyo

    Suna YilmazSuna YilmazAcum 6 Zile
  • Şimdi bu dizinin seyredilecek neyi kaldı ey yapımcı kendin oyna kendin seyret

    Alaattin BalkısAlaattin BalkısAcum 6 Zile
  • Başrol oyuncusunu aradan çıkardınız zaten İsmail için seyrediyordu şimdi konusunda kalmadı seyretmenin anlamında yapımcısı kimse otursun kendi seyretsin biz ailece veda ettik

    Alaattin BalkısAlaattin BalkısAcum 6 Zile
  • Artık benim için bu filim bitti

    Murat GzMurat GzAcum 6 Zile
  • Mehdiyi öldürdü sıra barışa geldi

    Meral AkbasMeral AkbasAcum 6 Zile
  • Akşam içim karardı, ölüm, cenaze, ağlamalar... Sabah izlemeye çalıştım. Mümkün değil dizi Zeynep'e takılmış kalmış. Diğer karekterlerin de ayrı hikayeleri olmalı. Herşey Zeynep etrafında dönünce gitmiyor, ilerlemiyor dizi.

    Serda Ozge YalcinSerda Ozge YalcinAcum 6 Zile
  • Zeynebin kesinlikle kırmızı odaya gitmesi gerekiyor zeyneb önce kendini tedavi etmeli yoksa bu kadar kararsızlık zeynebin hayatında hiç bir zaman hiç bir şey yolunda gitmez zeyneb kesinlikle barışa haksızlık ediyor ve ablasının dediklerini doğruluyor 😡

    Hamide SoykökHamide SoykökAcum 6 Zile
  • Herkes Zeynebim ablası Gülben'in Barışa aşık olacağını sanıyor ama ben bu Gülben'in Barışın eski karısı olduğunu düşünüyorum

    dizimmydizimmyAcum 7 Zile
  • İğrenç zeynep

    Gok kuşağı DipsizkuyuGok kuşağı DipsizkuyuAcum 7 Zile
  • Allahımmm Ben izlemiyorum kaçtım kurtuldum.Barış sende kaç kardeş bu zeynepten Allah rizası için kaç zeynepten oz annesinden hepsinden zeynebin aşırı rol yapamaması Allahım hastalara sıfa dizi severleride bu eziyetten kurtarda Acun abimiz bize daha guzel program ayarlasın bu dizi yuzünden survivorumuzu izleyemiyoruz yaa Allahtan sadakatsiz varda

    Derya ÖztürkDerya ÖztürkAcum 7 Zile
  • Artak bu filim chimse ghormeigec mehendi film bas roul cikardalar

    Evelina ArmEvelina ArmAcum 7 Zile
  • Basıl becerdim be yönetmenliğim işin içine ettin bi tadında bırakımayı öğrenin be kardeşim

    Taha YanmazTaha YanmazAcum 7 Zile
  • Veee böylece daha bir güzelim dizininde içine sıçmış bulunmaktalar.bok etdiniz ya gül gibi diziyi ya pes

    Asi zadehAsi zadehAcum 7 Zile
  • Kim olduki

    SudenazSudenazAcum 7 Zile
  • Mehdi öldü film bitti benim için

    idris çilentiidris çilentiAcum 7 Zile
  • Zeynep çok eziksin barış seni terk etmeli

    Şule ÇelikkafaŞule ÇelikkafaAcum 7 Zile
  • Hayatımda gördüğüm en saçma ve aklaksız bir film bu film için tv 8 kanalını sildim

    Aydın KılıçAydın KılıçAcum 7 Zile
  • Şimdi bu gerçek hikayemi tutarsız ,ilk gördüğüne aşık olan diğerini silen güçlü zeynep vay be ne örnek

    Hanımın ÇiftliğiHanımın ÇiftliğiAcum 7 Zile
  • Ya olan mehdiye oldu .sorunlu olan kişi zeynepti hep mehdi suçlandı gördüğüm okuduğum kadarıyla.insan geçmişde yaşarsa yarınıda olmaz olamaz .

    Arife AgirArife AgirAcum 7 Zile
  • Bir psikopat abla eksikti oda geldi hemde Nermin hanımın kocası ve onun sevgilisi ile iş birlikçi olarak senarist zırvaladı Mehdiyi harcayarak başkadı kinci ve manyak ablayla devam edecek ama kaç kişi seyredecek bu dizi biter yakında reytinglet dibe vurur bu seneryoyla seyirciye kal geldi çünki

    Melike KukaMelike KukaAcum 7 Zile
  • Mehdi öldu dizibitti....

    salıh akusalıh akuAcum 7 Zile
  • Bı sonraki bölümü izledim miğdem bulandı bu karı eksikti bidahada izlemem her hafta bekliyodum zeynebin başı bı rahata ermedi barışla bi mutlu olamadı izlemıyorum artık ya bu dizinin yazanın böyle seneromu olur üretin biraz be bu yüzden reytingler düşüyo iğrenç bı seneryo

    Aslı AydınAslı AydınAcum 7 Zile
  • Q bu be q final qpin artik 37 bolumde dizi bitti mafoldu

    erdin ibrqmoverdin ibrqmovAcum 7 Zile
  • Kameramanı değiştirin apksspzlwl zoom falan yapıyor 2 de bir

    Selinay GörkemSelinay GörkemAcum 7 Zile
  • İbrahim çelikkolu daha da güzel projelerde görmek isityorum. Çok güzel ve aşşırı yetenekli bir oyuncu.

    Fatma ÇamurFatma ÇamurAcum 7 Zile
  • SEZON FINALI NE ZAMAN YAPACAKSINIZ? BEN VE AILEM ARTIK IZLEMIYORUZ

    Okan EmirOkan EmirAcum 7 Zile
  • Bu dizide Zeynep de baydı bu nedir ya seni seven bir insan var etrafında pervane oluyor sen onunla ve duygularıyla oyun oynuyorsun Zeynep saçmalamaya başladın senaryocu boş boş yazmış insanlara yanlış örnek oluyor senarist

    Zeki VuralZeki VuralAcum 7 Zile
  • Zeynəb lap əsəblərimizi pozdu

    Arzu ƏliyevaArzu ƏliyevaAcum 7 Zile
  • Mehti karakterini barış karekterine harcadinya inceden inceye bu dizi benim için bitmiştir

    Engin BalıkçıEngin BalıkçıAcum 7 Zile
  • Mehdi filimde yoksa bence bu filin retinqi olmayacaq

    Rüfet MemmedovRüfet MemmedovAcum 7 Zile
  • Нет

    Татьяна ГорбатюкТатьяна ГорбатюкAcum 7 Zile
  • Senaristi ve yönetmen izlensin dizi ÇÖP oldu

    Ahmet BaranAhmet BaranAcum 7 Zile
  • Bu akşam dizi bitmiştir daha seyretmenin anlamı kalmadı sıradan bir dizi oldu

    Yılmaz ŞengülYılmaz ŞengülAcum 7 Zile
  • Bu kız ne zaman kemdine gelecek acaba , salaklık da bi yere kadar

    gonul demirtasgonul demirtasAcum 7 Zile
  • Ya şu saniyeyi diziden çıkarın ikidebir duygu somürusu yapiyo ve kameramani degistirin 😁😁😁

    Yiğit KayaYiğit KayaAcum 7 Zile
  • Bu nasıl bi iş ya sakinenin MEHDİNİN arkasısından bi sövmediği kaldı böyle iş mi olur sen ölseydin keşke elbezi bi boka yardığın yok zaten

    Cihan GünayCihan GünayAcum 7 Zile
  • Bakın burdan kamerana sesleniyorum şuan yeni bölümü izliyorum yeter artık gerçekten o kdar kötü çekmişssiniz ki ben kameraman değilim ama o kadar kötü çekmişssiniz Ki yeter artık düzeltin dizinin kalitesini düşürmeyin

    Melike ŞentürkMelike ŞentürkAcum 7 Zile
  • 00:05 müjgan yaşıyo

    Metin AkyelMetin AkyelAcum 7 Zile
  • Siz ne bicim Adam sinis niye herkez sevinmek isder ve siz uzersiniz bari siz huzur verin her programda birisini olduruyorsunuz

    Dzovag UrnechlianDzovag UrnechlianAcum 7 Zile
  • Çok. Kötüüüüüü çok. Başrol oyuncusunun. Böle. Ölmesı. Son zamanlardaki. Dizilerı. Hiç beyenmiyorum 👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽🤦‍♀️

    Selfet YildirimSelfet YildirimAcum 7 Zile
  • ya zeynep akıllanır ya da komşularım ve ben izlemeyi bırakacağız. bu kadar dayanmış olmamıza şaşırıyorum.

    Şerife BeyzaŞerife BeyzaAcum 7 Zile
    • @monte cristo teşekkürler. hepsi sizin sayenizde.

      miremmiremAcum 6 Zile
    • @monte cristo sizin sayenizde geri barıştık çok teşekkürler🤗

      Şerife BeyzaŞerife BeyzaAcum 6 Zile
    • @monte cristo yanlız mirem kız değil pardon ama

      Şerife BeyzaŞerife BeyzaAcum 7 Zile
    • @monte cristo senlik bir durum yok cristo, ah bu şerife benim eskim olur. ah şerife ah!! beni bırakıp buraları mı düştün😞😞

      miremmiremAcum 7 Zile
    • @monte cristo sorun yok monte cristom o sadece benim eski sevgilim

      Şerife BeyzaŞerife BeyzaAcum 7 Zile
  • YETER ARTIK. YA ZEYNEP AKILLANSIN VE BARIŞLA BİR OLSUN. YA DA BARIŞIN HAYATINDAN ÇIKSIN. BARIŞIN SONUNUN MEHTİ GİBİ OLMASINI İSTEMİYORUM. YETER.

    Şerife BeyzaŞerife BeyzaAcum 7 Zile
  • Artik bu dizi sacma sapan bi sey olmus.iyiki birakdim diziyi.

    Hesen HuseyinliHesen HuseyinliAcum 7 Zile
  • Ulan daha mehdinin kırkı çıkmadı 🤣 herkes barışı harcayacak diyor mehdiye yazık oldu yaw arkadaş bu filimin senaristi ne mezunu allah aşkına ya 😂😂

    yılmaz dağyılmaz dağAcum 7 Zile
  • Nerde bunların annesi ya, a yok yoksa üzülmesin diye söylemediler mi? Erzurum da mı hala. İzleyici salak yerine koymayın bari öldü felan deyin kadın için

    Emre YıldırımEmre YıldırımAcum 7 Zile
  • Bu kinonun Mehdisiz ne menasi...

    Xanim CeferliXanim CeferliAcum 7 Zile
  • İbrahim Çelikkol u ne çabuk sonlandirdiniz ya diziden anlamadım.

    Öykü egemen aksÖykü egemen aksAcum 7 Zile
  • Ben daha önce demiştim mehdi ölürse bu filmden çıkarsa izlemem diye ve izlemiyorum bugünden sonra o karakter izletiyordu bu filmi onu bırak ona git bunu bırak şuna git aile kültürleriyle oynamaya devam edin gereksiz film kimse izlemesin......

    Tamer YiğitTamer YiğitAcum 7 Zile
  • Dizi b..ka sardi sonu geliyor gibi

    google hesabigoogle hesabiAcum 7 Zile
  • Birazdan 39.bölüm başlayacak ve umarım yine malca zoom yapmamışsınızdır. Bu böyle devam ederse diziyi bırakma sebebi çünkü çok sinir bozucu. ROworld videodu değil bu dizi ne zoomu

    Ragıp Can KocacıkRagıp Can KocacıkAcum 7 Zile
  • Zeynep in yüzünden hapse düştü Mehdi zeynep in yüzünden öldü

    Songül KesmeciSongül KesmeciAcum 7 Zile
  • inşallah yeni gelen barışı zeynep’in elinden alır yazık barışa

    NEMES KNEMES KAcum 7 Zile
  • Mehdi öldümü

    Ayhan YolcuAyhan YolcuAcum 7 Zile
  • Bu dozı bıtmıstır benım ıcın mehdısız olmaz

    Tahir ugurcanTahir ugurcanAcum 7 Zile
  • Bune bea hep heyecan hep bi agradyon bu ne la allah allah

    Xedice MirzezadeXedice MirzezadeAcum 7 Zile
    • @monte cristo teşekkürler

      Xedice MirzezadeXedice MirzezadeAcum 7 Zile
  • Türkçeyi iyi bilmiyorum, film ne zaman Farsça altyazıyla geliyor?🥺😭

    pari namayeshkhahpari namayeshkhahAcum 7 Zile
  • Mehdisiz hıyar gibi flim oldu ya arkadaşım baş rolu öldürmək nə ya filmə aksiyon katan Mehdi oda öldû birdaha bakmam

    Cahid AbdullayevCahid AbdullayevAcum 7 Zile
  • Bak şuraya yazıyorum Emine & Savaş aşkı başlayacak

    Safiye Ataç& zektekkSafiye Ataç& zektekkAcum 7 Zile
  • Olan mehdiye oldu

    Nilgün CoktitizNilgün CoktitizAcum 7 Zile
  • Gitdi gitdi gül gibi dağ gibi çocuk gitdi Mehdi öldüse dizinin tadı kacdı artık izlenmez du bizi

    ayca özdemirayca özdemirAcum 7 Zile
  • Zeyneble baris ayrilsa bu dizi benim icin bitmisdir!!!!!!!!!

    Fx_al05 Fx_al05Fx_al05 Fx_al05Acum 7 Zile
  • Baş roldeki adm nasıl ölür onu anlmdim ben

    Cansu haluk GokdenizCansu haluk GokdenizAcum 7 Zile
  • Ya başrol deki adamı öldürdüler dizi hala devam ediyo şoklardayım

    Nevranur ZenginNevranur ZenginAcum 7 Zile
    • @monte cristo 😑

      Nevranur ZenginNevranur ZenginAcum 7 Zile
  • Heyf mehdi cixdi diziden kaski cixmazdi heqiqeten yeri bilinir dizide

    Aynur ƏmirovAynur ƏmirovAcum 7 Zile
  • Ve barışın ablası ziyadesiyle haklıydı..

    Rabia YalukRabia YalukAcum 7 Zile
  • Bitsin şu dizi hiç bi manası yok

    resad kocerliresad kocerliAcum 7 Zile
  • Kraliçem kendi kendini buldu geldi ortamın anasını ağlatacak inş

    Ubermensch MUbermensch MAcum 7 Zile
  • Dizi gercek hikayesinden cikmistir 😂😂 gercek hikayesinde Mehdi zaten doktormus- onu duyunca artik zaten benim ilgim kesilmisti. Diger dizilerden bi farki yok simdi.

    Banu OnerBanu OnerAcum 7 Zile
  • Mehti olmemeliydi

    Мехрибан ЕпендиеваМехрибан ЕпендиеваAcum 7 Zile
  • Şimdi bide abla travmasi çıktı meydana

    Haydi KoHaydi KoAcum 7 Zile
  • Hade bit artik dizi sacma sapan oldu artik Sadakatsiz'a devam Kamal D

    Hus CukurHus CukurAcum 7 Zile
  • mehdi öldü dizi aşkı memnuya dönücek

    Mustafa ErkiMustafa ErkiAcum 7 Zile
  • Bu Zeynep e iyice gıcık olmaya başladım komaya felan sokun da öyle devam etsin dizi ablasıyla felan bu ne

    İlayda Köseİlayda KöseAcum 7 Zile
  • Barlw bu klz ne yapyor bir tlu anmdlm cek get ya urawma

    Nusret MemedovNusret MemedovAcum 7 Zile
  • Mehdi oluyormu?cok kotu.dizide bir maraq qalmayacaq bakmaya

    Umud AmidUmud AmidAcum 7 Zile
  • Iyiki boyle diziyi ikinci bolumde birakmiwim demek senarist zavalli kadin olmaya yolunda irelliyor

    Gunel ZeynalovaGunel ZeynalovaAcum 7 Zile
  • Mehdi Usta 😭💔

    NorseenNorseenAcum 7 Zile
  • Zeynep sanki barışin sucune boyle söylemene kiziyorum hak etmedi barış ben olsan birskirım zeynebi seyhan alirım zeynep kendini hit kumaşi sani lutven barış üzmeye hakin yok bitmiş koca kiymetlenmesin miletı bata ati giti sen nasil camurdan cikcani düşün birde barışida sokdu öldu gitı cengizden kurtulcani düsün sen

    Hamiye KoçHamiye KoçAcum 7 Zile
  • Emine zeynebi sen nen savaş idinliyor ona yardim etmelisin zeynep kurtar lutven yalvarıyoruz piskolisini duzet zeynet lutven deprasyondan cikmalisin barışa yazik artıik haketmiyor ileşmelin

    Hamiye KoçHamiye KoçAcum 7 Zile
  • Zeynep mehdi-yi bitirdi şimdi de barışı bitiricek 🤔 ayrıca zaten barışı hiç sevmedi sadece mehdi ye olan sevgisini unutmak için barışı kullandı hepsi bu...

    sanki melihsanki melihAcum 7 Zile
  • Bu hikayede yanan barış oldu...

    Rba BiciciRba BiciciAcum 7 Zile
  • Bu dizi hâla bitmedi mii? 🤦🏻‍♀️

    Pandoranın KutusuPandoranın KutusuAcum 7 Zile
  • Dizi iyice sıkmaya başladı hep Zeynep’in merhameti kendini suçlaması bir ablası eksikti oda geldi tam oldu birde ablasının intikam almasını izleriz barışı harcamasını izleriz iyice sıktı bu dizi bır daha izlemek gelmiyor içimden artık güzel sahneler görmek istiyorum sıkıcı zeynebın kendısını suçlamasını veya herseyden kendisini sorumlu tutmasını değil

    Ayse OzdoganAyse OzdoganAcum 7 Zile
  • Mehdisis filim hiç seyredilecek gbi deil

    Raim AsenovRaim AsenovAcum 7 Zile
  • Bu dizinin senaryosu tuvalettemi yazılıyor?

    Düzgün KelesDüzgün KelesAcum 7 Zile
  • BARISIN OLMESINDEN KORKUYORUM ARTIK

    DerinDerinAcum 7 Zile
  • Lütfen yönetmen bizi şaşırt, Zeynep'e akıl ver

    Kawai YeonwooKawai YeonwooAcum 7 Zile
  • barişda.takti.zeynebe.sanki.bulunmaz.hint.kumasi.zeynepde.zeynep.demek. barisda.hasta.problemli.kisiyle.ugrasmaktan.hoşlaniyoki.zeynep gibi.başkasina.aşik.olan.birinden.vazgecemedi barişa.cok.müsyehak.yapiyo.zeynep

    Ayten IsmailogluAyten IsmailogluAcum 7 Zile
  • lütfen Endonezya'daki Müslümanlara yardım et kardeşim .... Müslümanlar terörist ve radikal olarak kabul edilir ... % 80 + Müslümanların çoğunluğu ...

    Aldy febryan kotoAldy febryan kotoAcum 7 Zile
  • Emine daha iyi oyunculuk yapiyo yapmacık değil

    pepetyapepetyaAcum 7 Zile
  • Nəhayət Mehdinin axırına çıxdıniz.rahatlayin!!!!

    Ayaz İsmayilovAyaz İsmayilovAcum 7 Zile
  • Iyice saçmaladi dizi Iyiki bıraktım kaybedilecek vaktim YOK

    Sevilay KömürSevilay KömürAcum 7 Zile
  • üf Zeynep beni deli ediyosun ya

    Rabia KoçRabia KoçAcum 7 Zile
  • Bu diziyi mehdi için izliyordum. şuandan itibaren bu dizinin hiçbir anlamı ve önemi yok. mehdiye yol vermeniz hiç olmamış yönetmen size bol seyirler

    Filiz İmalıFiliz İmalıAcum 7 Zile
  • *0:36** ARKADAŞLAR OHAAA😱😱 ALİ VAR RESİMDE SADAKTSİZ ALİ ACABA ÖLECEK Mİ O RESİMDE NE İŞİ VAR YAA*

    mariam washakimariam washakiAcum 7 Zile
ROworld