Stupid iPod Accessories.

20 aug. 2020
802 901 Vizionare

$1 Patrons get extra vids a week!: www.patreon.com/dankpods
I’m on Twitter now: twitter.com/PodsDank
Frank the snake: instagram.com/_dankmus_/?...
Need help? Suss the iPod discord, lots of pros in there: discord.gg/nxH2wj6

Comentarii
  • Dj's only need a macbook

    Justas PetkusJustas PetkusAcum 6 ore
  • What’s the music he uses with the speaker

    The Middle Class EliminatorThe Middle Class EliminatorAcum o Zi
  • Wowowowowowowowow

    SharkusSharkusAcum o Zi
  • “na-no” gives me life

    beeg yoshebeeg yosheAcum o Zi
  • 11:59. Yes. Free autism is indeed a selling point.

    Jackson LaframboiseJackson LaframboiseAcum 2 Zile
  • the dj thing was just a shitty filter with an ipod case on it lmao

    ErikErikAcum 3 Zile
  • Chord mojo: 10:25 The speaker: Ŝ̴̢̛̰̲̼̝͎̥̻̱̱̀̓͛̇̽͐̏̎̚͠͠C̴̱̙̤͉̔̋͌͒̿͆̓̍̚Á̷̟͉̱̝̙͈̹̩̝̫̺̠ͅŔ̷̨͖̬̥̞̺̖̞̱̘͎͖̘͖̓̇̓̈́͂̆̉̌͝L̷̨̡̺͇̦̥̯̯̭͐͑͂̂̚͜E̷̞̝͙̻͓̫̪̱̦͚̅̀T̷̝̫̘̲̅͋͆̍̌̓̋͋͛̚ ̷̡̤̯̣̹͖̟̏F̵̨̢̬̦̰̠͖̞͔͖͕͑̎̉Ì̸͍̘̹̩̲̠̺̊͒̑̂̌͛͒̉́͑̋͒̀R̴̛̛͕͐̌̒̒́͆̔̅͒͑̎̈́̚ͅȨ̷̳̞̮̈́ͅ

    Théo GalloThéo GalloAcum 3 Zile
  • Reeeeeeeeeeeeeeemix!...

    Jonathan KulesaJonathan KulesaAcum 4 Zile
  • Wade Nixon, you are one dankpod pro

    E-Skate LifeStyleE-Skate LifeStyleAcum 4 Zile
  • i wish he used an android just for the sake of that gun thingy

    Rick 160605Rick 160605Acum 5 Zile
  • The STUPID IPOD ACCESSORIES

    Witch of Envy SatellaWitch of Envy SatellaAcum 5 Zile
  • I bought that gun at the end of the video, and as a 9 year old, I loved it.

    Adam LoshAdam LoshAcum 5 Zile
  • Thanks for saving our lives cuz its not just free but worthless piece of sht :) and deserves brng it not just grit on it 👍👏👏👏😎😎 Very Well Done

    Samuel GoldmanSamuel GoldmanAcum 6 Zile
  • na no

    Deep sleepDeep sleepAcum 6 Zile
  • OMG I HAD THAT GUN THING BACK IN THE DAY!!!! I NEVER GOT IT TO WORK PROPERLY BUT IT WAS STILL SHIT! (YES I YELLED THIS)

    Lilly like da flowerLilly like da flowerAcum 7 Zile
  • 0:02 ssessories

    The New Baris Berat BalciThe New Baris Berat BalciAcum 7 Zile
  • I was a professional dj making around $300 an hour in the early 2000s. Every time I see products label themselves as "dj" stuff I have to leave the world and go drink a half pint in the bathroom. Point is I was a dj and when products have the "dj" label I know they're traaaash

    Stoic LizardStoic LizardAcum 7 Zile
  • Ssesories 🤣🤣🤣

    ꧁Black Panther fan꧂꧁Black Panther fan꧂Acum 7 Zile
  • 3:34 "need the baby batts (betts in Australia)" (AAA batteries) 4:55 "give me back my baby batts"

    ꧁Black Panther fan꧂꧁Black Panther fan꧂Acum 7 Zile
  • 0:46 “drop it in and mix it!” Sounds like something in a recipe

    Mason RainsMason RainsAcum 8 Zile
  • WAITTT A MINUTE I think I’m going insane you sound like sassy from the big lez show

    THE_DECODERTHE_DECODERAcum 8 Zile
  • 6:43 it's supposed to come off

    Mr. RiddleMr. RiddleAcum 8 Zile
  • I had one of those gun AR things it looked like the coolest thing ever. I never got to use it lmao

    xd jusjus28xd jusjus28Acum 9 Zile
  • 10:40 gimme the bat back! 😠

    Wilbur EppWilbur EppAcum 9 Zile
  • 4:18 So that’s where Sound Voltex came from

    *Dimension*DimensionAcum 9 Zile
  • I swear I could smell this thing across the world.

    Nicholas LovanNicholas LovanAcum 9 Zile
  • Nobody Dentist drills 4:43

    BRAVO UNIFORM 1BRAVO UNIFORM 1Acum 10 Zile
  • I love the batt jiggle

    XehanortXehanortAcum 10 Zile
  • The controls were greasy due to a thing called rubber reversion. It happens to most things made from rubber in the late 00’s it’s reverting to its liquid state before it was casted into rubber and now it’s going back to liquid

    the bossatronthe bossatronAcum 11 Zile
  • You sound like Gordon Ramsay but a tech Gordon Ramsay

    olha elaolha elaAcum 11 Zile
  • All hail king frank.

    John ArayaJohn ArayaAcum 11 Zile
  • na-no

    Tolga Can AslanTolga Can AslanAcum 11 Zile
  • I never had an ipod but I had madcatz gameboy "accessories, so know dat feel....

    retrovideogamejunkieretrovideogamejunkieAcum 11 Zile
  • I doubt your gonna read this but I’m watching this now crying not from you from something that happened today but I’m glad I can listen to this and kinda forget what happened today thank you dank.

    Swicks SwicksSwicks SwicksAcum 11 Zile
  • Acraptors

    CherrifyCherrifyAcum 11 Zile
  • U feeling it mr krabs got me

    GAM3R 8 HOSTGAM3R 8 HOSTAcum 12 Zile
  • you realize that for a scale to read accurately you have to lay it evenly horizontal.

    lldanklllldankllAcum 12 Zile
  • “I did it” proceeds to break battery case thingy

    basebaseAcum 13 Zile
  • I used to work at two food factories, and at both places we would pack just slightly more than the indicated mass on the packaging with the scales zeroed with an empty container to make sure the customer always got the same or more than what they were promised.

    DeLorean4DeLorean4Acum 13 Zile
  • like your vibe, I would just not let you even hold my remote control from my ancient tv cause you might destroy it

    anafbmadanafbmadAcum 13 Zile
  • Bruh u can't expect any scale to be accurate if you are testing it tilted, it has to be on a flat surface!

    Bee High!Bee High!Acum 14 Zile
  • I’m genuinely confused what that remix... thing was.

    Mute StingrayMute StingrayAcum 14 Zile
  • NGL, I was surprised when the DJ mixer thing worked at all. Also, that makes two of us who went straight to Double Bass when we turned our Nanos on.

    Vincent GiacaloneVincent GiacaloneAcum 15 Zile
  • 8:17 Samsung has arrived

    Ceasage GamingCeasage GamingAcum 15 Zile
  • I bought the scale because of this

    buttered potatobuttered potatoAcum 15 Zile
  • Wow that snake is an absolute beauty

    CrayCray LabsCrayCray LabsAcum 16 Zile
  • It looks like it can’t decide if it wants to be a radio or a turntable

    The forgotten FS ChukiThe forgotten FS ChukiAcum 16 Zile
  • Nice beans

    CageCageAcum 16 Zile
  • Galaxy on Fire 2 gang rise up!

    Nick TaylorNick TaylorAcum 17 Zile
  • Fun fact: the grease is plasticiser breaking down in the cheap crappy plastic - it can happen to most plastic stuff but I would consider it a good sign of true crap here lol

    Smallgremlin GremlinSmallgremlin GremlinAcum 17 Zile
  • 4:28: you’re being drowned

    Tameska SeaTameska SeaAcum 17 Zile
  • I can't imagine how the fan would feel when he sent that one grit and you're still using it I would just be so happy

    Brody 119Brody 119Acum 17 Zile
  • I haven’t seen mad catzz in forever jeeezzzz , i think we have all had one of there controllers at one point

    akidim13akidim13Acum 17 Zile
  • The greasiness from that mixer thing is actually an issue with old rubber materials. Look up “rubber reversion”

    Robert DaltonRobert DaltonAcum 18 Zile
  • What song do you play on the mojo?

    Chromium 248Chromium 248Acum 18 Zile
  • Dankpod: ewwwwwwwww euuuuuuughgew captions: [Music] time stamp is 11:00 btw

    Rubiks manRubiks manAcum 19 Zile
  • Crap adaptors as one word crapdapters

    Bendy galBendy galAcum 19 Zile
  • More 'Ssessories need to come with PKCELLS

    Genuine PKCELLS Smashed by Dankpods 1GritGenuine PKCELLS Smashed by Dankpods 1GritAcum 19 Zile
  • Your brother sound awsome

    NatamNatamAcum 20 Zile
  • Actually got the elite commander thing for Christmas a while back, kinda sick

    Ara TorosyanAra TorosyanAcum 20 Zile
    • And it was a just a good blaster toy

      Ara TorosyanAra TorosyanAcum 20 Zile
  • 4:42 POV : You're being abducted by aliens.

    Retr0Retr0Acum 20 Zile
  • Pretty sure the game didn’t work since you were using a 7th gen ipod touch, if I remember correctly iOS 12 removed support for 32 bit apps. I was able to find it on my old iphone 4s

    CetheralCetheralAcum 20 Zile
  • The squealing plane trivially time because syria iteratively invent inside a rural meteorology. uninterested, breakable clef

    Chris GeorgeChris GeorgeAcum 20 Zile
  • na-no

    Andres BlacklawsAndres BlacklawsAcum 21 o Zi
  • Why spend $1550 on a DJ mixer when you could spend less then $100 lmao

    Toumi TunesToumi TunesAcum 21 o Zi
  • 5:56 LOL

    KayoKayoAcum 21 o Zi
  • several months late but you could call them crapdapters or like crapters for these great things ur getting

    nebuleenebuleeAcum 22 Zile
  • "i did it" *IMMEDIATE FAILURE*

    detroitsmashdetroitsmashAcum 23 Zile
  • 10:04 Double Bass, nice choice for Gorillaz.

    Alex's UniverseAlex's UniverseAcum 24 Zile
  • honestly yeah

    RigboneRigboneAcum 24 Zile
  • How did this become so interesting

    InkInkAcum 24 Zile
  • 8:39 _facepalm_ The weight on the can only includes its contents. It doesn't include the weight of the can itself! The scale is fine! (For kitchen use).

    CooeCooeAcum 24 Zile
  • That Na-no always brings a smile to my face

    Cody KammingaCody KammingaAcum 25 Zile
  • 13:09 that’s what she said

    Pugg5terPugg5terAcum 25 Zile
  • 9:51 that’s what she said

    Pugg5terPugg5terAcum 25 Zile
  • Really wanted to see him hit the scale with the 1 grit

    Coby The QCoby The QAcum 25 Zile
  • 435 425?

    Ds124Ds124Acum 26 Zile
  • I got that gun thing for Christmas like 3 years ago😂

    Ethan HEthan HAcum 26 Zile
  • His voice sounds so familiar

    Camden GallupCamden GallupAcum 28 Zile
  • 12:25 no, they were right it's ar fam.

    NosNosAcum 28 Zile
  • I had that blaster

    Daddy DuffDaddy DuffAcum 29 Zile
  • The gaping beauty embryologically dust because pepper aerobically knit at a acrid pancreas. humdrum, mountainous debt

    Ahror YusupovAhror YusupovAcum 29 Zile
  • 0:22 wait that box looks familiar... *has flash backs to the Craig*

    『 Eshan Playz 』『 Eshan Playz 』Acum 29 Zile
  • after watching this after watching an after-show i am surprised it is not an after-show

    Quaky BirdQuaky BirdAcum lună
  • yall need to relax, aluminium actually has a negative density on the down side of the globe

    Hans MaterHans MaterAcum lună
  • I love the fact in all of these videos from this great content creator he says " cant believe no one bought these" but thing is.... he bought them...

    stoneyOGboloneystoneyOGboloneyAcum lună
  • 13:28 ah the memories, that was my favorite game and what got me started on space sims

    Mono MonoMono MonoAcum lună
  • I wanna be friends with this dude in real life, I think I said I would call him Tim in the comments of another video. So Tim, ya wanna be friends or something.

    TrainTrainAcum lună
  • 'sesoris

    Cacodemon Beatbox Cult MemberCacodemon Beatbox Cult MemberAcum lună
  • is that a p420 mic or audiotechnica. because look at the p420's frequency response curve. It's godly for that price point

    RobinRobinAcum lună
  • Na No

    Blank PageBlank PageAcum lună
  • crap+ adapters=Crapters

    Randy SteeleRandy SteeleAcum lună
  • The first one works like a cheap vco filter :b

    Benjamín Hamame RosalesBenjamín Hamame RosalesAcum lună
  • This guy reminds me of max from maxmoefoe pokemon but reviews music stuff instead. And its bloody brilliant

    WahloWahloAcum lună
  • What song does he use when he uses the mojo to blow up the headphones???????

    Cinnamon coca-colaCinnamon coca-colaAcum lună
  • If you slow down to 0.25 speed at 1:25 you can briefly see the mans face

    MenticMenticAcum lună
  • 4:18

    KGuyKGuyAcum lună
  • Honestly think the scale might be right add the weight of the can and the extra five from not hitting tare sounds bout right

    Antonio CostaAntonio CostaAcum lună
  • This channel brings me calm

    Aaron CuchareroAaron CuchareroAcum lună
  • Na-no... 9:51

    alireza faralireza farAcum lună
ROworld